Základní registrace

  • Přístup do databáze znalostí. V případě, že existuje problém, jehož řešení se dá jednoduše aplikovat opakovaně, zaznamenám toto řešení do databáze znalostí, abyste si mohli problém vyřešit sami. Ušetříte si peníze za placenou podporu (a já se můžu věnovat kreativnější činnosti).
  • Možnost zadávat mi podněty k řešení. Jakmile nějaký podnět zadáte, ještě není nic závazné a placené. Na ceně a způsobu řešení se domluvíme.
  • Historie individuálních řešení. Pod svým účtem uvidíte svou historii. Můžete například znovu otevřít dávno vyřešený případ.

 Registrace do programu OpenCare (měsíční paušál)

  • Vlastní databáze znalostí. Řešení problémů na míru klienta.
  • Garantovaná doba odezvy. Dle priority požadavku garantuji maximální dobu k započetí řešení problému.
  • Garantované množství hodin. Dle výše paušálu získáte určitý počet servisních hodin na každý měsíc. Při standardní výši paušálu 6000,- získáte 10 servisních hodin měsíčně zdarma.